کاربرد استابلایزر سروو موتوری

همان‌طور که می‌دانید استابلایزرها به چند نوع تقسیم می‌شوند که اصلی ‌ترین دسته‌های آن، دو دسته استابلایزر رله‌ای و استابلایزر سروو موتوری هستند.  این استابلایزر با وجود اینکه به لحاظ عملکردی کندتر از استابلایزرهای رله‌ای است اما از دقت بالاتری نسبت به استابلایزر رله‌ای برخوردار است. تغییرات ولتاژ را با دقت 3 تا 5  ولت اصلاح می‌کند. در صورتی که این عدد در نمونه رله‌ای حدود 10 تا 15 ولت می‌باشد. راندمان بالا و طول عمر مزیت مهمی در این استابلایزر به حساب می‌آید. اما هزینه تعمیرات آن به خاطر طراحی دینامیکی بسیار بالاتر از استابلایزر رله‌ای است. ترانس تقویت برق یا استابلایزر سروو دستگاهی است که در صورت افت نوسان و یا هر گونه تداخل در برق شهری آن را به سرعت تشخیص داده و به صورت اتوماتیک رفع می‌نماید تا از آسیب رسیدن به دیگر وسایل الکتریکی جلوگیری گردد.

 
 

موارد استفاده از استابلايزر سرووموتوری

از این استابلایزر جهت جلوگیری از صدمات ناشی از نوسانات ولتاژ در آزمایشگاه‌ها، دستگاه‌های حساس، سرورهای کامپیوتر، منازل و اداره‌ها استفاده می‌گردد.

کاربرد استابلایزر سروو موتوری

به‌طور دقیق‌تر، از استابلایزر در موارد زیر استفاده می‌کنند:

  • تجهیزات پزشکی: برای محافظت از تجهیزات پزشکی و حساس، در مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها از استابلایزر سروو موتوری برای ایجاد ثبات و جلوگیری از نوسانات ولتاژ بهره می‌گیرند.
  • انواع ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی: کاربرد دیگر استابلایزر سروو موتوری برای انواع ماشین‌آلات صنعتی از جمله ماشین‌های چاپ، ماشین‌های (CNC)، قالب‌گیری تزریقی و سایر تجهیزات دقیق است. این ماشین‌آلات برای عملکرد دقیق به سطوح ولتاژ پایدار نیازمند هستند که استابلایزر آن را فراهم می‌کند.
  • مراکز داده: به‌منظور محافظت از سرورها، دیتا سنتر ها و دیگر تجهیزات حیاتی شبکه در برابر ناپایداری ولتاژ از استابلایزر از نوع سروو موتوری بهره می‌گیرند.
  • مراکز ارتباطی و مخابراتی: برای تضمین شبکه‌های ارتباطی قابل‌اعتماد در مراکز مخابراتی، از تثبیت کننده سروو موتوری برای ایجاد سطوح پایدار ولتاژ استفاده می‌کنند.
  • کاربردهای اداری و مسکونی: در نهایت، از تثبیت‌کننده سروو موتوری برای کاربردهای خانگی و اداری استفاده می‌کنند. به‌منظور ایجاد سطح پایدار ولتاژ برای وسایلی اعم از یخچال، لپ‌تاپ، پرینتر، دستگاه حضوروغیاب، کامپیوتر، کرکره برقی، لباسشویی، کامپیوتر و سایر وسایل برقی استابلایزر سروو موتوری بهترین گزینه است.

ويژگی‌های استابلايزر سروو موتوری

این استابلایزر دارای صفحه دیجیتال، دقت بالا، خروجی ثابت و پیوسته، دارای سیستم جلوگیری از کاهش و افزایش ولتاژ، دارای سیستم افزایش جریان، قابلیت جلوگیری از دو فاز شده، دارای کلید By Pass، قابلیت تنظیم خروجی با دقت 1% ، 3% و 5% است. در صورت نیاز به خرید یا مشاوره رایگان دیجی‌خرید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۰۱۰۲۵ یا ۰۹۳۷۳۱۷۸۹۸۲ تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه برای “کاربرد استابلایزر سروو موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.