راهنمای خرید اینورتر برای تلویزیون

جهت راهنمای خرید اینورتر برای تلویزیون با ما همراه باشید. در ایام تابستان خصوصا روزهای گرم آن با توجه به محدودیت تولید و توزیع برق سراسری و از طرف اوج یکباره مصرف برق، در بسیاری از مناطق کشور نوسان شدید و گاهی قطعی برق رخ می‌دهد. از آن‌جایی که مدت زمان این قطعی بعضا به چند ساعت می‌کشد، بسیاری از مردم جهت استفاده از  وسایل برقی نیاز به مولدهای برق از جمله ژنراتور، یوپی‌اس اینورتر و … خواهند داشت.

چرا از اينورتر استفاده كنيم؟

از آنجا که هزینه تامین ژنراتور و یا یوپی‌اس‌های سینوسی(برای برخی لوازم خانگی) از نظر مقرون به صرفه نیست، استفاده از اینورتر یا یوپی‌اس‌های شبه سینوسی توان پایین و ارزان قیمت که می‌تواند برای مدت زمان محدودی انرژی مورد نیاز تلویزیون(سیستم ست‌آپ باکس و سینمای خانگی) را تامین کند می‌تواند یک راه حل مناسب باشد. با توجه به اینکه میزان مصرف تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی خصوصا در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است، شما می‌توانید با تهیه اینورتر یا یوپی‌اس‌های شبه سینوسی توان پایین(بعضا کمتر از 500 ولت آمپر) توان مورد نیاز برای استفاده آن‌ها را تامین کنید.

لزوم استفاده از یو پی اسکلیک کنید

مدت زمان تامين برق با توجه به توان تلويزيون، اينورتر و باطری

توجه داشته باشید که مدت زمان بک آپ شما برای میزان استفاده تلویزیون رابطه مستقیم با ظرفیت باتری یوپی‌اس یا اینورتر شما خواهد داشت. یعنی اینورتر تنها توان مورد مورد نیاز شما را تامین میکند و نکته تعیین کننده در خصوص مدت زمان پشتیبانی مربوط به باتری خواهد بود.

اما بطور مثال برای روشن کردن یک تلویزیون ال‌سی‌دی 42 اینچ حدود 100 وات نیاز دارید که یک اینورتر شبه‌سینوسی استاندارد 500 ولت آمپر هم می‌تواند توان مورد نیاز آن را تامین کنند، مدت زمان بک آپ آن نیز همانطور که اشاره شد بستگی به باتری داخلی(یا خارجی) دستگاه شما دارد. از آنجا که باتری‌های داخلی معمولا دارای 7 یا 9 آمپر ظرفیت هستند می‌شود حدود 30-40 دقیقه توان و زمان را برای تلویزیون در زمان قطع برق تامین کرد.

خرید اینورتر برای تلویزیون

در نظر داشته باشید با یک یوپی‌اس 500 ولت آمپر با یک باطری 12 ولت 28 آمپر (اکسترنال یا خارجی) می‌توانید حدود 2 ساعت یک تلویزیون 42 اینچی(ال‌ای‌دی یا ال‌سی‌دی) با توان حدود 100 وات را در زمان قطع برق مشاهده نمایید. البته این زمان و توان برای هر دستگاهی می‌تواند متفاوت باشد یعنی اگر توان تلویزیون شما کمتر باشد زمان به بیش از 2 ساعت افزایش و اگر توان تلویزیون شما بیش‌تر از 100 وات باشد این زمان به کمتر از 2 ساعت کاهش می‌یابد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان دیجی خرید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۰۱۰۲۵ یا ۰۹۳۷۳۱۷۸۹۸۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.