زمان و هزینه حمل محصولات دیجی‌خرید

این صفحه جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی دیجی خرید، اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه مشاوره و خرید ترانس، یوپی‌اس، استابلایزر، محافظ و اینورتر در ایران است و هیچ ارتباطی با سایر فروشگاه‌های اینترنتی دیگر ندارد.

مبدل برق
LED
یخجال فریر
TV

سوالات متداول در مورد زمان و هزینه حمل و نقل

س: زمان و نحوه ارسال سفارش در تهران و شهرستان به چه صورت است؟

هزینه‌های مربوط به فروردین سال ۱۴۰۲ طبق جدول زیر اعلام می‌گردد.

پ: زمان و نحوه ارسال سفارش بستگی به چند موضوع دارد.

در صورتیکه شما ساکن تهران هستید و سفارش شما در انبار دیجی‌خرید موجود باشد(عموما محصولات فاراتل، سارا، پرسو، پرنیک، فارا، ریزان در انبار فروشگاه موجود هستند)، سفارش بسته به نحوه ارسال که توسط شما تعیین می‌گردد، در همان روز ارسال خواهد شد. در صورتیکه سفارش شما تا پیش از ساعت اداری(3 عصر روزهای عادی و 12 ظهر پنجشنبه) ثبت شود ارسال توسط پیک موتوری تا 3 ساعت بعد از ثبت سفارش صورت می‌گیرد. هزینه پیک در تهران بسته به منطقه شما و نزدیک یا دور بودن شما از دیجی‌خرید و حجم سبد خرید شما حدودا بین 25 تا 70 هزار تومان(در مناطق 22گانه) می‌باشد. جهت ارسال به شهرهای نزدیک و خارج از محدوده مناطق ۲۲گانه مانند رباط کریم، پرند، شهریار، ملارد، کرج، اسلامشهر و… در صورتیکه مشتری تمایل داشته باشد ارسال با پیک و با هزینه مشتری(بصورت پیش پرداخت) صورت می‌گیرد. در صورتیکه نحوه ارسال را بصورت پستی انتخاب نمایید سفارش در همان روز یا نهایتا فردای روز ثبت سفارش تحویل پست شده و 24 الی 72 ساعت کاری بعد تحویل شما خواهد شد. هزینه پستی بر مبنای وزن محاسبه خواهد شد. البته شما می توانید پس از ثبت سفارش با هماهنگی فروشگاه کالای خود را بصورت حضوری بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی نیز از فروشگاه تحویل بگیرید.

س: زمان و نحوه ارسال سفارش برای شهرستان به چه صورت است؟

پ: ارسال سفارش‌ها به شهرستان عموما توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس(پست خصوصی)، شرکت چاپار و یا باربری‌های معتبر صورت می‌گیرد.

در صورتیکه ثبت سفارش شما پیش از ساعت 15 در روزهای عادی و 11 پنجشنبه ثبت گردد، سفارش شما همان‌روز(یا نهایتا روزکاری بعدی) تحویل شرکت حمل کننده که شما آن را انتخاب می‌کنید خواهد شد و بلافاصله پس از تحویل به شرکت حمل کننده پیامک و ایمیلی با مضمون حمل شد برایتان ارسال خواهد شد. در صورتیکه ارسال شما پستی باشد کد مرسوله که قابل رهگیری از طریق سایت شرکت پست است نیز برایتان ارسال خواهد شد. زمان دریافت کالا توسط پست، تیپاکس، چاپار و باربری در اکثر شهرهای کشور یکسان و بین 1 الی 4 روز کاری است. بدیهی است در شهرهای نزدیک این زمان کمتر و در شهرهای دور این زمان بیشتر است. بطور مثال سفارش شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان بین 3 الی 4 روز کاری و سفارش شهرستان‌های استان قم یا قزوین بین 1 الی 2 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید. تعرفه هزینه های ارسال از طریق پست و تیپاکس بصورت وزنی است. لازم به ذکر است امکان ارسال برخی از کالاهای سنگین وزن(بالاتر از 10 کیلوگرم) توسط پست دارای شرایط خاصی است و ارسال آن‌ها با هماهنگی مشتری از طریق باربری نیز صورت می گیرد. هزینه ارسال توسط باربری نیز بصورت ثابت 20 هزار تومان به اضافه 50 هزار تومان هزینه پیک تا برابری است که مجموعا مبلغ 70 هزارتومان از مشتری دریافت می‌گردد. ضمنا تحویل پست و تیپاکس و چاپار درب منزل و باربری در محل باربری شهر مقصد است.

حمل و نقل محصولات در دیجی خرید 

س: نحوه و روش های پرداخت وجه به چه شکل است؟

پ: روش پرداخت در  دیجی خرید به دو صورت پرداخت آنلاین و یا پرداخت وجه در محل(هنگام دریافت کالا) است.

البته در صورتیکه شما هنگام ثبت سفارش هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت نمایید با هماهنگی بخش فروش از تخفیف بهره مند خواهید شد. در صورتیکه ساکن مناطق 22 گانه تهران باشید و نحوه ارسال سفارش شما از طریق پیک باشد می‌توانید از هریک از دو روش ذکر شده(آنلاین و یا در محل) هزینه سفارش خود را بپردازید. اما اگر ارسال سفارش شما توسط پست یا تیپاکس صورت بگیرد روش پرداخت فقط بصورت آنلاین خواهد بود.

پرداخت در دیجی خرید

س: گارانتی کالاهای عرضه شده در دیجی خرید چگونه است؟

پ: تمامی کالاهای موجود در دیجی خرید از عرضه کنندگان معتبر تهیه می‌گردد.

بیشتر کالاهای دیجی خرید دارای گارانتی‌های بلند مدت توسط شرکت های تولید کننده یا وارد کننده کالا هستند که هنگام ثبت سفارش گارانتی آن و زمان آن به رویت مشتری می‌رسد، بدیهی است هرگونه ایراد نقص یا موارد اینچنینی برعهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد.

  س: آیا امکان تعویض یا پس دادن کالا وجود دارد؟

پ: در صورتیکه کالا ارسال نشده باشد یا نهایتا پس از 7 روز از ثبت سفارش کالا، کالا از شرایط اولیه(پلمپ) خارج نشده باشد امکان تعویض و یا پس دادن کالا وجود دارد.

البته برای برخی از کالاها که گارانتی آن ها مستلزم ممهور شدن و ثبت تاریخ خرید است، در صورتیکه کارت گارانتی مهر و تاریخ بخورد امکان تعویض و پس گرفتن آن حتی در صورتیکه از آکبند بودن خارج نشده باشد وجود ندارد. لذا خواهشمند است در صورتیکه از خرید خود اطمینان ندارید پیش از ثبت سفارش یا ارسال کالا موضوع را با کارشناسان دیجی خرید مطرح نمایید تا مشکلی پیش نیاید. درصورتیکه تمامی شرایط برای استرداد کالا مهیا باشد موضوع را از طریق 02188301025 یا 02188340148 به اطلاع کارشناس ما برسانید و سپس فرم استرداد کالا را پر نمایید تا مراحل اداری کار طی شود.

 

30 دیدگاه برای “زمان و هزینه حمل محصولات دیجی‌خرید

  1. اشتراک‌ها: سوالات متداول در خصوص خرید از دیجی‌خرید - دیجی خرید | مرجع تخصصی عرضه ترانس،محافظ ،یو پی اس

    • دیجی خرید گفته:

      سلام
      پس کرایه یعنی کرایه مستقیم در مقصد دریافت می‌شود. محاسبه آن بستگی به وزن، شهر مقصد و شرکت حمل و نقل کننده مرتبط است.

    • دیجی خرید گفته:

      سلام
      اگر محصول مورد نظر شما ترانس مناسب یخچال فریزر باشد چیزی در حدود ۴۰ هزار تومان هزینه حمل خواهد بود.

    • دیجی خرید گفته:

      متاسفانه در حال حاضر قاب گوشی در این فروشگاه عرضه نمی شود. اما هزینه ئستی آن بایستی حدودا 10 هزار تومان باشد.

  2. yeganeh گفته:

    ببخشید اگه به شهرستان های خراسان شمالی ارسال کنید چند روزه ارسال میشه؟
    و هزینه پستش چقدر میشه؟؟

    • دیجی خرید گفته:

      سلام
      هزینه ارسال کالاهای بالای 1 میلیون و 200 هزار تومان به سراسر کشور از طریق باربری بصورت رایگان هست. در غیر اینصورت بر اساس وزن و روش ارسال محاسبه می‌گردد.

  3. رستمی گفته:

    سلام ببخشید هزینه ارسال یک تلویزیون تا گیلان چقدره؟
    بعد محصولی رو که تحویل پست میدن اگه مشکلی براش پیش بیاد در ارسال وسیله تعویض میشه

    • salehi99 گفته:

      با سلام
      سایت دیجی خرید ارایه دهنده محافظ برق و یو پی اس می باشد
      در صورتی که نیاز به محافظ تلویزیون دارید بفرمایید در خدمتتون هستم

    • کیم گفته:

      بعد اگر شرایط پرداخت درب منزل باشه میتونیم اول بسته رو ببینیم و اگر سالم بود پول رو پرداخت کنیم؟

      • دیجی خرید گفته:

        بله حتما می تونید بسته رو در حضور پیک ما باز کنید بعد هزینه را پرداخت کنید

    • دیجی خرید گفته:

      بستگی دارد که با پیک ارسال بشه یا پست.بفرمایید با چی می خواهید ارسال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.