راهنمای خرید ترانس برای واحد مسکونی کم مصرف

راهنمای خرید ترانس برای واحد مسکونی کم مصرف: جهت خرید ترانس برای واحد مسکونی کم مصرف تعداد، میزان و نوع مصرف وسایل الکترونیکی مورد استفاده از اصلی‌ترین آیتم‌ها است که باید به آن توجه شود. بطور کلی اگر واحد آپارتمانی شما فاقد کولرگازی است و متراژ آن کمتر از ۱۲۰ متر است و وسایل آشپزخانه شما متعارف است(لباسشویی، ظرفشویی، مایکرویو، یخچال فریزر) می‌توانید با رعایت نکات مصرف همزمان از دستگاه‌های ۲۵ آمپر یا ۶۰۰۰ پای کنتورشون برای برق کل واحدتان استفاده کنید. معمولا دستگاه‌های این رنج توانایی قابل نصب پای کنتور و یا فیوزهای مینیاتور هستند. منظور از رعایت مصرف همزمان اینست که وسایل پرمصرف حتی‌الامکان باهم و خصوصا در زمان پیک مصرف برق روشن نباشند. به نظر شما آیا آیتم‌های دیگری در انتخاب تثبیت کننده خانگی نقش دارند؟

مقالات مرتبط 

پیشنهاد دیجی خرید برای بهترین ترانس ها برای واحد مسکونی کوچیک و کم مصرف 

استابلایزر سارا 6000 ولت آمپر

ترانس اتوماتیک ای‌وی‌آر 25 فاراتل

ترانس اتوماتیک پرنیک 8000 ولت آمپر-خانگی

استابلایزر هوشمند 6000 ولت آمپر ریزان-خانگی

نکات مهم خرید ترانس برای واحد مسکونی کم مصرف

ممکن است این سوال پیش بیاید که برای واحد‌های مسکونی کم مصرف که لوازم برقی غیرمتعارف و پرمصرف ندارند، باید چگونه ترانس برق خریداری کنند؟ در این بخش برخی از نکات مهم برای خرید ترانس ذکر شده‌اند:

توجه به ولتاژ ورودی و خروجی
قبل از هر چیز ابتدا باید مقدار ولتاژ واحدهای مسکونی بررسی شود. درک اینکه میزان ولتاژ ورودی چقدر است و خروجی ولتاژ چه میزان باید باشد تا به لوازم برقی آسیب وارد نشود، بسیار اهمیت دارد. ترانس موردنیاز برای واحد‌های مسکونی کم مصرف باید بتواند ولتاژ ورودی و خروجی را مطابق با نیاز لوازم برقی تامین کند. البته برای اینکه فشاری به ترانس وارد نشود نباید وسایل برقی پرمصرف مثل کولر، لباسشویی و جاروبرقی را همزمان باهم روشن کرد.

دقت به تعداد فاز
مورد دیگری که به هنگام خرید ترانس برق برای واحدهای مسکونی کم مصرف باید موردتوجه قرار بگیرد تعداد فاز است. این تعداد می‌تواند تک‌فاز یا سه فاز باشد. برای واحد‌های مسکونی کم
مصرف به احتمال زیاد ترانس تک فاز کافی و مناسب به‌نظر می‌رسد.


فرکانس اسمی
نکته حائز اهمیت دیگر مربوط به فرکانس اسمی است در شبکه برق معمولا فرکانس ۵۰ هرتزی وجود دارد باید دقت داشته باشید که فرکانس اسمی در دستگاه ترانس برق خانگی شما هم به همین مقدار باشد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان دیجی خرید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۰۱۰۲۵ یا ۰۹۳۷۳۱۷۸۹۸۲ تماس بگیرید.

3 دیدگاه برای “راهنمای خرید ترانس برای واحد مسکونی کم مصرف

  1. اشتراک‌ها: امکان اعزام کارشناس جهت آمپرکشی در تهران | فروشگاه اینترنتی دیجی‌خرید

    • دیجی خرید گفته:

      سلام
      استابلایزر 700 سارا، 1000 پرنیک و پرینس تی وی فاراتل از گزینه‌های موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.